Gott nytt 2011!



Har inte tänkt på några speciella nyårslöften, men kommer nu på några som hade varit bra att fixa.

1. Göra allt för att må bättre.
Träna minst lika mycket som jag gör nu, äta bättre, vara ute mer och prioritera mig själv utan att bli självupptagen. Samt ignorera alla som sänker mig, självkänslan och självförtroendet ska stärkas.

2. Fotografera mer.
Ja, ta tag i fotograferandet helt enkelt. Har en bra kamera och jag har fina, bra vänner att fota med.
Dem förutsättningarna måste man ta vara på.

3. Göra så mycket som möjligt.
Sluta fega och strunta i om saker blir fel, det är inte hela världen om jag inte lyckas med något.

Rätt nöjd, detta blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Emee

låter bra (Y)

O nu har du också mej att fota med...

UTANFÖR MITT HUS! :D

hihi, eller egentligen inte fören efter min födelsedag med det e ju bara... 15 dagar, tills jag bler 15 (A)<3

2011-01-04 @ 15:37:26
URL: http://emee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0